czwartek, 23 lipca 2015

Hello! :)

Witajcie kochani!

Nie wiem czy jeszcze ktoś tutaj zagląda, ale uznałam, że napisze kilka słów od siebie.
Po jakże długiej przerwie przybywam z informacją, która być może kogoś ucieszy. WRACAM do tego opowiadania! Ostatnio tknęło mnie, otworzyłam worda i zaczęłam pisać/poprawiać, to co już kiedyś udało mi się wymyślić. Od razu mówię, że rozdział nie będzie powalający i z pewnością będzie krótki, ale bardzo chcę coś tutaj dodać i przypomnieć wszystkim o swoim istnieniu.
Chce skończyć to opowiadanie i mam nadzieję, że mi to wyjdzie.
Jeszcze raz przepraszam, że musieliście tak długo czekać. Mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze ktoś kto przeczyta to i poczeka na rozdział. Obiecuję skończyć go szybko.
Tyle ode mnie. Biorę się do roboty! :)


Izzy Stark



7 komentarzy:

  1. O mój Boże! !! Widziałam że wrócisz wiedziałam już jestem podekscytowana <3 no to weny życzę i wytrwałości kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaj! Super. Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Super! Woho! Emocje ponoszą człowieka xd. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ;* Więc nie martw się już masz jednego czytelnika ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło że wracasz.Powodzenia Życzę :)
    Rachel

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JEj !! W końcu się doczekałam ! Tak bardzo się cieszę , że wracasz :3 Życze morza weny :)
    Zielono oka

    OdpowiedzUsuń