środa, 2 kwietnia 2014

Kilka słów od autorki



*
 Historia ta jest tylko i wyłącznie wymysłem mojej bardzo bujnej wyobraźni. Jedynie niektóre postacie i wydarzenia mogą mieć coś wspólnego z filmami Marvel’a, ale w głównej mierze, staram się napisać coś całkowicie mojego. W opowiadaniu skupiam się na własnej kontynuacji ostatniej części Kapitana Ameryki. Blog został założony 2 lata temu. Wcześniejsze opowiadanie zostało usunięte i teraz piszę je od nowa.

* Byłabym bardzo wdzięczna, aby każdy spam wędrował do odpowiedniej zakładki.

* Jeśli już czytasz, zostaw po sobie komentarz. Miło wiedzieć, że doceniasz moją pracę, a przez to też dostaję motywacji do pisania kolejnych rozdziałów.


* Co do rozdziałów. Nie będą pojawiać się regularnie, ponieważ nie zawsze mam wenę. Dlatego uprzedzam, że odstępy czasowe od jednego do kolejnego rozdziały mogą być różne. To nie znaczy jednak, że rezygnuję z tego opowiadania. Gdy przyjdzie mi to na myśl zostaniecie o tym poinformowani J




Kontakt ze mną: