sobota, 31 maja 2014

Ekhem...

Witam wszystkich czytających to opowiadanie.

Mam nadzieję, że ktoś tutaj zagląda od czasu do czasu, czekając na kolejny rozdział i przeczyta tą krótką informację ode mnie.
Bardzo Was przepraszam, ale nie wiem kiedy pojawi się nowy rozdział. Cierpię na brak weny. Sesja przede mną, mam bardzo duży nawał materiału i choćbym nie wiem jak bardzo chciała, nie potrafię nic sensownego napisać. Owszem, zaczęłam już czwórkę, ale to nie jest to, co chciałabym żebyście przeczytali. Momentami mam już ochotę zrezygnować z tej historii, ale ostatecznie postanowiłam, że ją zakończę.
Mam nadzieję, że to zrozumiecie. Postaram się zaraz po napisaniu wszystkich egzaminów skupić się na rozdziale i w miarę szybko go opublikować.
Pamiętam oczywiście o nadrobieniu rozdziałów u niektórych z Was J

Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie zniechęcicie się przez taka długą przerwę między rozdziałami. Obiecuję Wam to wynagrodzić.


Izzy

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jednak będziesz pisała dalej. Uwielbiam Twoje opowiadanie. Życzę powodzenia na egzaminach i z niecierpliwością czekam na następny rozdział (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze robisz, na swój sposob też skoncentrujesz sie na sesji, na której oczywiście życzę ci powodzenia.
    Ja mam nadzieję swoją pozaliczać xD
    hehheh

    będzie dobrze
    pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też życzę powodzenia :) Mam nadzieję, że nam obu uda się wszystko zdać.

      Usuń
  3. Kochana, trzymam kciuki i rozumiem doskonale, sama wiesz! :)
    Powodzenia i milego weekendu <3
    @TheAsiaShow_xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się, brak weny to normalka, przejdzie, ale proszę nie rezygnuj z opowiadania bo jest świetne i jedyne w swoim rodzaju! Nie słyszałam jeszcze o opowiadaniu z inną tematyką niż ff o 1d, Justinie Bieberze itd., dlatego to mnie miło zaskoczyło i wciągnęło. Gotuj się do sesji, trzymam kciuki, dziewczyno luzik, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam kochanie z niecierpliwością !!
    Fantastycznie piszesz ♥
    @DolceVeneziana xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Och czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko ją odzyskasz. Życzę powodzenia, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie :(
    ja tu wracam, a większosć z Was ucieka... cóż... tez są inne obowiązki, ale będę czekała. ;))) http://pokoj-1408.blogspot.com/ - u mnie już 3. jak coś, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń