wtorek, 19 lipca 2016

Ech.

Przepraszam! Tak strasznie Was wszystkich przepraszam ;c 
Nawet nie wiecie jak bardzo chce dalej ruszyć z tym opowiadaniem, ale niestety w okresie wakacji nie mam kompletnie czasu, aby włączyć worda i dokończyć to, co już zaczęłam. Pracuję i naprawdę wracam zmęczona, padnięta po kilku godzinach i marzę wtedy o niczym innym jak tylko o pójściu spać. Wolne dni przemijają mi tak szybko, że trudno mi jest nadrobić wtedy cokolwiek.
Małymi krokami postaram się zrobić postępy...ale nie wiem jak to wyjdzie.
Głupio mi prosić Was o więcej cierpliwości, bo wiem, że nawaliłam, ale w żadnym wypadku nie zapomniałam o tej historii. Kolejny rozdział się pojawi, tylko nie wiem kiedy. Weekend mam wolny...jeśli poczuję, że mam wenę, wtedy postaram się ja wykorzystać w 100%!
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;c
I tak w ogóle, to miłych wakacji xx

Izzy


6 komentarzy:

  1. Ok, no to czekam na weekend i życzę weny ☺.
    PS. Z jakiego filmu jest ten gif?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwóch różnych - teraz nie jestem w stanie powiedzieć Ci z jakich, ale nie grali razem. To jest po prostu edit, znalazłam go i dodałam, bo w miare pasuje ��

      Izzy x

      Usuń
  2. Na takie świetne historie warto czekać nawet w nieskończoność.
    Pozdrawiam i liczę na przypływ weny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo weny i zdrowia na nowy rok szkolny. Też mam tak, że w wakacje mam mniej czasu :P.

    OdpowiedzUsuń